Министарство одбране Републике Србије
 
05.04.2024.

Оглас ради давања у закуп пословног простора путем прикупљања писмених понуда



РЕПУБЛИКА СРБИЈА
МИНИСТАРСТВО ОДБРАНЕ
УПРАВА ЗА ИНФРАСТРУКТУРУ

Београд, Немањина бр. 15
 
На основу закључака Владе Републике Србије 05 број 361-12747/2014 од 22. октобра 2014. и 05 број 361-7763/2018-1 од 28. августа 2018. године, а у вези са чланом 6. став 2. и чланом 12. став 1. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС”, бр. 16/18 и 79/23), Комисија Министарства одбране Управе за инфраструктуру расписује
 
ОГЛАС
РАДИ ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА ПУТЕМ ПРИКУПЉАЊА ПИСМЕНИХ ПОНУДА
 

I ПРЕДМЕТ ДАВАЊА У ЗАКУП
    
ПРЕГЛЕД ПОСЛОВНИХ ПРОСТОР
ПРВО ОГЛАШАВАЊЕ
Ред. број MEСТО АДРЕСА ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА ПОВРШИНА
И НАМЕНА
ПОЧЕТНА ЦЕНА
(дин/m2)
УКУПАН ИЗНОС ПОЧЕТНЕ ЦЕНЕ
(месечно/дин)
ДАТУМ И ВРЕМЕ
РАЗГЛЕДАЊА
1. БЕОГРАД ВИНОГРАДСКИ ВЕНАЦ 23/Л2 203,00 m2
локал
702,00 142.506,00 8. 4. 2024.
13.00–13.30
2. БЕОГРАД ЈАСЕНОВА 16/Л1 30,00 m2
локал
702,00 21.060,00 9. 4. 2024.
09.00–09.30
3. НОВИ БЕОГРАД МАРКА ЧЕЛЕБОНОВИЋА 23 17,00 m2
локал
702,00 11.934,00 10. 4. 2024.
13.00–13.30
4. НОВИ БЕОГРАД МАРКА ЧЕЛЕБОНОВИЋА 31А/ЛК1
 
9,38 m2
локал – киоск
702,00 6.585,00 11. 4. 2024.
13.00–13.30
5. НОВИ БЕОГРАД МАРКА ЧЕЛЕБОНОВИЋА 35/Л2
 
13,08 m2
локал
702,00 9.182,00 11. 4. 2024
13.30–14.00
6.  
 
НОВИ БЕОГРАД
НЕХРУОВА 59/Л4 112,21 m2
локал са магацином
Л = 49,75 m2
М = 62,46 m2
Л = 931,00
М = 559,00
 
81.232,00 12. 4. 2024.
13.00–13.30
7. НОВИ БЕОГРАД НЕХРУОВА 87/М3 103,00 m2
магацин
559,00 57.577,00 12. 4. 2024.
14.00–14.30
8. НОВИ БЕОГРАД ПЕЂЕ МИЛОСАВЉЕВИЋА 14 16,12 m2
локал
702,00 11.316,00 10. 4. 2024.
14.00–14.30
9. ЗЕМУН ЦАРА ДУШАНА 121/1/Л1 51,39 m2
локал
931,00 47.844,00 9. 4. 2024.
13.00–13.30
10 ЗЕМУН ЦАРА ДУШАНА 121/1/Л3 113,36 m2
локал
931,00 105.538,00 9. 4. 2024.
13.30–14.00
 
 
II УСЛОВИ ДАВАЊА У ЗАКУП
 
Пословни простор даје се у закуп у постојећем – „виђеном” стању без права закупца на накнадне рекламације.
Пословни простор биће дат у закуп по спроведеном поступку прикупљања писмених понуда најповољнијем понуђачу, који ће бити изабран на основу висине понуђене закупнине, уколико испуњава и друге услове из огласа.
Пословни простор даје се у закуп на неодређено време.
Пословни простор који се састоји од локала и магацина даје се у закуп као целина.
 

III УСЛОВИ ПРИЈАВЉИВАЊА
 
Право учешћа имају сва физичка и правна лица која уплате депозит у висини од 10.000,00 динара за сваки пословни простор за који конкуришу, a која испуњавају услове из огласа.
 
Понуде се достављају искључиво поштом за сваки пословни простор појединачно, закључно са 19. 4. 2024, који је последњи дозвољени датум поштанске овере.
 
Уредна и потпуна писмена понуда мора да садржи:
 
а) све податке о подносиоцу понуде, и то:
 
– за ФИЗИЧКА ЛИЦА – име и презиме, адресу пребивалишта, фотокопију личне карте или очитану личну карту, јединствени матични број грађана и контакт телефон;
 
– за ПРЕДУЗЕТНИКЕ – име и презиме, адресу пребивалишта, фотокопију личне карте или очитану личну карту, јединствени матични број грађана, назив радње, извод из регистра привредних субјеката или потврду да је предузетник уписан у одговарајући регистар, све не старије од 30 (тридесет) дана, копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке код које има рачун, потврду по пореском идентификационом броју, као и контакт телефон;
 
– за ПРАВНА ЛИЦА – назив и седиште, оригинални извод о регистрацији привредног субјекта, не старији од 30 (тридесет) дана, копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке код које има рачун, копију решења о додељеном пореском идентификационом броју, име и презиме лица овлашћеног за заступање (директор), његов потпис и печат, са овереним картоном депонованих потписа, као и контакт телефон;
 
б) врсту делатности коју би понуђач обављао у пословном простору;
 
в) висину укупног износа закупнине коју понуђач нуди за закуп пословног простора на месечном нивоу, фиксно изражену у динарима;
 
г) доказ о уплати депозита у висини од 10.000,00 динара;
 
д) назив пословне банке и број рачуна за враћање депозита.
 
Непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране.
Понуда у којој је висина закупнине дата описно неће се разматрати.
 
Полагање депозита врши се уплатом на рачун 840-833804-55, сврха уплате – депозит за спровођење поступка располагања војном и другом државном имовином, позив на број – 1590420244383, прималац – Републичка дирекција за имовину Републике Србије, Краља Милана бр. 16, Београд.
 
Понуде се, уз доказ о уплати депозита, достављају на адресу: Министарство одбране Управа за инфраструктуру, 11000 Београд, Немањина бр. 15, препорученом пошиљком у затвореној коверти на којој је јасно назначено „Понуда за закуп пословног простора под редним бројем __ (навести редни број пословног простора), са напоменом НЕ ОТВАРАЈ”.
 

IV ИЗБОР НАЈПОВОЉНИЈЕГ ПОНУЂАЧА
 
Поступак отварања писмених понуда спровешће се комисијски 29. 4. 2024. у 10 часова у просторијама Министарства одбране Управе за инфраструктуру, Милентија Поповића бр. 23–25, Нови Београд.
 
Критеријум за избор најповољнијег понуђача је висина понуђене закупнине, као и да испуњава остале услове из огласа.
 
Комисија утврђује редослед важећих понуда.
 
Уколико на оглас пристигне једна понуда, иста ће се узети у разматрање уколико је потпуна и благовремена.
 
У случају да два или више понуђача понуде исти износ закупнине, Комисија ће позвати понуђаче који су понудили исти износ закупнине да у року од 3 (три) дана од дана пријема позива доставе нове писмене затворене понуде са увећаним износом закупнине у односу на претходно дате понуде, а које ће Комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача.
 
Уколико понуђачи из претходног става у року од 3 (три) дана не доставе нову понуду, односно ако доставе нову понуду са истоветном закупнином, Комисија ће путем жреба извршити избор најповољнијег понуђача.
 
Учеснике огласа Министарство одбране Управа за инфраструктуру обавестиће писмено о избору најповољније понуде у року од 8 (осам) дана од дана доношења одлуке надлежног органа о избору најповољнијег понуђача.
 
Уколико понуђач чија је понуда проглашена најповољнијом у року од 8 (осам) дана од дана пријема позива за закључење уговора не потпише уговор, сматраће се да је одустао од закупа, а на закључење уговора биће позван следећи најповољнији понуђач.
 
Најповољнији понуђач регулисаће међусобна права и обавезе са Републичком дирекцијом за имовину Републике Србије и Министарством одбране уговором у закупу на неодређено време.
 
Приликом закључења уговора о закупу пословног простора најповољнији понуђач је у обавези да на име аванса уплати износ три месечне закупнине, а што представља услов за закључење уговора.
 
У уговору о закупу пословног простора обавезно је унети одредбу да закуподавац може једнострано отказати уговор и уколико је предмет закупа потребан државном органу или организацији односно установи, агенцији чији је оснивач Република Србија.
 
У случају да понуђач не буде изабран као најповољнији, депозит се враћа у року од 20 (двадесет) радних дана од дана доношења одлуке о избору најповољнијег понуђача, а у случају да најповољнији понуђач одустане од закључења уговора, уплаћени депозит неће бити враћен.
 
Све потребне информације могу се добити у Министарству одбране Управи за инфраструктуру за време трајања огласа од 12.00 до 15.00 часова. Особа за контакт је војни службеник Верица Ђошић, број телефона 064/8329-101.