Министарство одбране Републике Србије
 
29.12.2022.

Позив за достављање понуда за куповину остатака хране



Позив за достављање понуда за куповину остатака хране (отпадака) - помије

На основу члана 70. – 74. Правилника о материјалном пословању у Министрству одбране и Војсци Србије (,,СВЛ“ бр. 29/2014 и 9/2017), достављамо позив за учествовање у поступку продаје остатака хране (отпадака) - помије, јавним надметањем  писаним путем
 
ПРЕДМЕТ ПРОДАЈЕ И УСЛОВИ НАДМЕТАЊА
 
ПРЕДМЕТ: продаја  остатака хране (отпадака) – помија, чија би количина могла износити 50-100 кг. дневно, из 7 (седам) објеката ВУ „Дедиње“ Београд, и то:
  1. Касарна „Бањица 2“ , Незнаног јунака 38, Београд
  2. Ресторан Интерната војне гимназије, Хумска 22, Београд;
  3. Ресторан „Аеродром“ у Батајници
  4. Ресторан  К2 у МО, Немањина 15, Београд.
  5. Ресторан „Дом Гарде“ у Топчидеру
  6. Ресторан ДВС, улица Француска бр.2, Београд; и
  7. Ресторан „Клуб Ваздухопловства“ ВС Земун.
 
Цена: коначна цена не може бити нижа од 6.000,00 динара без ПДВ-а на месечном нивоу.
           
ПРЕУЗИМАЊЕ фцо објекти наручиоца.
 
УСЛОВИ ПРОДАЈЕ: Динамика реализације преузимања била би у горе издвојеним  угоститељским објектима наручиоца; обавеза преузимања остатака хране – помија, свакодневно и по потреби. Понуђач је у обавези да за транспорт остатака хране – помија, користи своју амбалажу и транспорт.
Руковање овим отпадом на месту настанка истог, тј. изношење у одговарајућим посудама, обавеза је наручиоца посла.
 
НАЧИН ПЛАЋАЊА: плаћање ће се реализовати једном месечно за месечну вредност испоручених помија за претходни месец.
 
УПЛАТЕ ИЗВРШИТИ: у корист ВУ,,Дедиње“, на текући рачун број: 840-1188664-50 који се води код Управе за трезор Београд.
  • По рачуну, у року од 5 (пет) дана од дана издавања рачуна.
Понуде које садрже другачије услове од дефинисаних овим позивом ће бити одбијене.
Неблаговремене и непотпуне понуде неће бити разматране.
 
НАЧИН СПРОВОЂЕЊА НАДМЕТАЊА:
  • јавно оглашавање ће се извршити упућивањем позива најмање тројици правних или физичких лица, mailom и оглашавањем на сајту МО.
  • Понуде се достављају писаним путем, са свим елементима везаним за идентификацију понуђача (назив понуђача, адреса, матични број, ПИБ или ЈМБГ, текући рачун, лице овлашћено за заступање, контакт телефон).
  • понуде се подносе на мејл адресу Установе: javnenabavke@vudedinje.com; лично на деловодство или путем поште на адресу: ВУ „Дедиње“ Батајнички друм бб, 11080 Београд, најкасније до 16.01.2023. године до 11:00 часова.
  • анализа понуда и избор најповољнијег понуђача ће се извршити до 25.01.2023. године;
  • најповољнијом понудом се сматра понуда понуђача који понуди највишу цену;
  • одлука о избору најповољнијег понуђача ће бити достављена свим учесницима у овом поступку  mailom.
 
       -  Лице за контакт: Ивана Малопарац, тел. 064/1946-281.


ОПИС ПРЕДМЕТА ПРОДАЈЕ
ПОДАЦИ О ПОНУЂАЧУ