16.09.2011.
Interni konkurs za dodelu stipendija profesionalnim pripadnicima Vojske Srbije za usavršavanje i državnim službenicima Ministarstva odbrane za dodatno obrazovanje na vanrednim studijama drugog stepena na fakultetima u građanstvu
MINISTARSTVO ODBRANE REPUBLIKE SRBIJE
SEKTOR ZA LjUDSKE RESURSE
UPRAVA ZA KADROVE
r a s p i s u j e
INTERNI KONKURS
za dodelu stipendija profesionalnim pripadnicima Vojske Srbije za usavršavanje
i državnim službenicima Ministarstva odbrane za dodatno obrazovanje
na vanrednim studijama drugog stepena na fakultetima u građanstvu
U okviru projekta 'Konsolidacija procesa demokratizacije u sektoru bezbednosti Srbije', Odeljenje za demokratizaciju Misije OEBS u Srbiji uz finansijsku podršku Švedske agencije za međunarodni razvoj i saradnju će zaposlenim u Ministarstvu odbrane dodeliti stipendije za poslediplomske studije za školsku 2011/2012. godinu i to za studije na sledećim programima:
a) studije drugog stepena:
1. Fakultet političkih nauka Univerziteta u Beogradu, diplomske akademske studije politikologije – master međunarodnih studija, modul: Međunarodna bezbednost,
2. Fakultet bezbednosti Univerziteta u Beogradu, studijski program diplomskih akademskih studija – master.
Konkurs je otvoren u periodu od 15. do 30. septembra 2011. godine.
Na konkurs se mogu javiti profesionalni pripadnici Vojske Srbije i državni službenici Ministarstva odbrane ako ispunjavaju sledeće uslove:
OPŠTI USLOVI KONKURSA:
- da su državljani Republike Srbije;
- da se protiv njih ne vodi krivični postupak ili postupak zbog krivičnog dela za koje se goni po službenoj dužnosti, odnosno da nisu osuđivani za takva dela kaznom zatvora u trajanju dužem od šest meseci i
- da su zdravstveno sposobni za vojnu službu – radni odnos.
POSEBNI USLOVI KONKURSA:
Na studije drugog stepena može biti upućen profesionalni pripadnik Vojske Srbije, odnosno državni službenik Ministarstva odbrane:
- koji je završio Vojnu akademiju ili osnovne akademske studije u trajanju od četiri godine sa prosečnom ocenom 8,00 i višom i položio prijemni ispit prema programu škole u koju se upućuje na usavršavanje, ako je to u uslovima za usavršavanje propisano od strane visokoškolske ustanove;
- koji u toku službe ima prosek ocena najmanje 'vrlo dobar' (profesionalni pripadnik Vojske Srbije);
- koji je u vojnoj službi proveo najmanje pet godina efektivne službe, a izuzetno tri godine ako je osnovne akademske studije završio prosečnom ocenom 9,00 i višom;
- koji poznaje engleski jezik najmanje na nivou 1-1-1-1 STANAG 6001 ili na nivou prvog stepena prema kriterijumu Vojne akademije;
- koji u 2011. godini nije stariji od 35 godina i
- koji u prethodnom periodu nije upućivan na školovanje istog nivoa.
Između kandidata koji ispunjavaju uslove za upućivanje na poslediplomske studije, prednost pod jednakim uslovima ima kandidat koji je duže vršio dužnost u multinacionalnim operacijama i drugim aktivnostima u inostranstvu, u skladu sa zakonom kojim se uređuje upotreba Vojske Srbije van granica Republike Srbije.
Svi kandidati za dodelu stipendija biće upućeni na proveru fizičkih sposobnosti. Kandidati koji ispunjavaju uslove konkursa i sa uspehom polože proveru fizičkih sposobnosti, biće upućeni na procenu psiholoških kapaciteta. Termini, raspored i uslovi provera biće naknadno objavljeni.
NAČIN KONKURISANjA:
Kandidati iz Vojske Srbije molbe dostavljaju pretpostavljenim komandama ranga brigade i višeg, a kandidati iz Ministarstva odbrane svojim organizacionim jedinicama ranga uprave i višeg.
U molbi za prijem na usavršavanje kandidati treba da navedu: naziv fakulteta, vrstu studija i smer-usmerenje za koje konkuriše za dodelu stipendije, a uz molbu prilažu sledeća dokumenta:
- pravilno popunjen Upitnik za školovanje (dopunjen i overen potpisom starešine organizacione jedinice Ministarstva odbrane i Vojske Srbije nadležne za prijem molbi), prilog broj 3. Uredbe o stanjima u službi profesionalnih vojnih lica i o unapređivanju oficira i podoficira ("Službeni glasnik Republike Srbije", br. 112/08, 9/09 i 17/10);
- popunjen i overen obrazac „Pregled podataka za rangiranje kandidata“ (preuzet od organa personalne službe),
- overeno uverenje o državljanstvu Republike Srbije;
- izjavu, overenu od strane pretpostavljenog starešine, da se protiv njih ne vodi krivični postupak ili postupak zbog krivičnog dela za koje se goni po službenoj dužnosti, odnosno da nisu osuđivani za takva dela kaznom zatvora u trajanju dužem od šest meseci;
- overenu kopiju diplome - uverenja o završenom prethodnom školovanju (ako u diplomi-uverenju nema prosečne ocene uspeha, prilaže se izvod iz predmetnih ocena);
- potvrdu visokoškolske da kandidat ispunjava uslove za upis koje propisuje;
- sertifikat STANAG 6001, odnosno uverenje Vojne akademije o stepenu poznavanja engleskog jezika;
- spisak naučnih i stručnih radova;
- primer pisanog akademskog rada na engleskom jeziku (već objavljenog ili napravljenog samo za konkurs) na bilo koju temu;
- biografiju kandidata (na srpskom i engleskom jeziku) koja naglašava profesionalna dostignuća i liderski potencijal kandidata i
- motivaciono pismo (na srpskom i engleskom jeziku) u kome će biti navedeni karijerni i akademski planovi kandidata i njihova relevantnost za procese reforme sektora bezbednosti u Srbiji.
Sertifikat o stepenu poznavanja stranog jezika prema STANAG 6001 izdat u Republici Srbiji ima važnost 3 godine, a uverenje Vojne akademije 18 meseci od dana sticanja.
Upitnik za školovanje potpisuju i overavaju starešine pretpostavljenih komandi definisanih za prijem molbi kandidata. Navedene starešine izrađuju predloge za prijem sa svojim mišljenjem za svakog kandidata posebno. U predlogu je potrebno navesti dužnost - formacijsko mesto na koje se planira postavljenje kandidata nakon završenog usavršavanja.
Kopije dokumenata koje se prilažu moraju biti overene od strane nadležnog starešine.
Nadležne organizacione jedinice Ministarstva odbrane i Vojske Srbije, sa obrazloženim predlogom nadležnog starešine – rukovodioca, molbe svih kandidata sa kompletnom dokumentacijom, popunjenim i overenim obrascem sa prijavom iz KaIS-a za rangiranje u pisanom i elektronskom obliku (na CD) i ostalim potrebnim dokumentima iz službenih evidencija, dostavljaju Upravi za kadrove Sektora za ljudske resurse Ministarstva odbrane najkasnije do 7. oktobra 2011. godine.
Nepotpune i nekompletne molbe neće se uzimati u razmatranje. Uprava za kadrove neće vraćati dokumente kandidatima koji nisu izabrani.
Kopije dokumenata koje se prilažu moraju biti overene od strane nadležnog starešine. Nepotpune i nekompletne molbe neće se uzimati u razmatranje.
Na sistematske lekarske preglede, radi utvrđivanja zdravstvene sposobnosti za vojnu službu – radni odnos, što za profesionalna vojna lica utvrđuje nadležna vojnolekarska komisija, a za državne službenike nadležna zdravstvena ustanova, biće upućeni samo oni kandidati, koji budu izabrani za dodelu stipendije za usavršavanje i dodatno obrazovanje na vanrednim studijama drugog i trećeg stepena na fakultetima u građanstvu.
Kandidati koji budu izabrani za dodelu stipendije za usavršavanje će biti u obavezi da sami konkurišu na odgovarajuće studijske programe na fakultetima, a po prijemu obaveštenja da su formalno primljeni od strane fakulteta na izabrani studijski program, Misija OEBS u Beogradu će direktno fakultetima uplatiti školarinu za odabrane kandidate za školsku 2011/2012. godinu.
Nakon izbora kandidata za upućivanje na poslediplomske studije Uprava za kadrove će nadležne organizacione jedinice Ministarstva odbrane obavestiti o rezultatima konkursa.
Međusobne obaveze Ministarstva odbrane Republike Srbije i lica upućenih na usavršavanje regulišu se ugovorom.
Ostala obaveštenja u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Upravi za kadrove Sektora za ljudske resurse Ministarstva odbrane (na telefon 23-691, odnosno 011/3201-961).
- O ministarstvu
- Nadležnosti
- Organizacijska šema
- Opis funkcija postavljenih lica
- Ministar i saradnici
- Ministar
- Državni sekretari
- Pomoćnici ministra
- Sekretar Ministarstva
- Osnovne unutrašnje jedinice
- Sektor za politiku odbrane
- Sektor za ljudske resurse
- Sektor za materijalne resurse
- Sektor za budžet i finansije
- Sektor za infrastrukturu i usluge standarda
- Posebne unutrašnje jedinice
- Sekretarijat
- Kabinet ministra
- Vojno pravobranilaštvo
- Organi uprave u sastavu MO
- Inspektorat odbrane
- Vojnoobaveštajna agencija
- Vojnobezbednosna agencija
- Samostalne uprave
- Uprava za odnose sa javnošću
- Uprava za vojno zdravstvo
- Visokoškolska ustanova
- Univerzitet odbrane
- Uže unutrašnje jedinice
- Generalni inspektor službi
- Odsek za internu reviziju
- Vojska Srbije
- Dokumenta
- Propisi
- Zakoni
- Pravilnici
- Službeni vojni list
- Odluke
- Javne rasprave
- Strategije
- Strategija nacionalne bezbednosti
- Strategija odbrane
- Bela knjiga odbrane
- Koncept totalne odbrane - sažetak
- Srednjoročni plan Ministarstva odbrane
- Informator o radu
- Informator
- Pregled sredstava
- Planovi javnih nabavki
- Podaci o javnim nabavkama
- Budžet
- Realizacija budžeta
- Podaci o reviziji budžeta
- Ostalo
- Akcioni planovi
- Izgradnja integriteta
- Usluge
- Sport
- Arhiva
- Kontakti