Ministarstvo odbrane Republike Srbije
 
31.08.2018.

Premijera spotova za dobrovoljno služenje vojnog roka na krovnoj terasi Doma Vojske




Na renoviranoj krovnoj terasi beogradskog Doma Vojske večeras su premijerno prikazani spotovi u okviru promocije dobrovoljnog služenja vojnog roka „Napravi iskorak“.

Posle više od dve decenije, terasa Doma Vojske Srbije, nekada renomirani i među Beograđanima veoma popularni „bioskop pod vedrim nebom“, ponovo je otvorena za javnost, a tim povodom, program obogatili su i filmovi u crno beloj tehnici Vojnofilmskog centra „Zastava film“.



Večerašnjim projekcijama prisustvovali su državni sekretar u Ministarstvu odbrane Aleksandar Živković i pomoćnik ministra odbrane za materijalne resurse Nenad Miloradović, kao i predstavnici Ministarstva odbrane i Vojske Srbije i mnogobrojni redovni posetioci kulturnih događanja u beogradskom Domu Vojske.

Ističući značaj medijske promocije dobrovoljnog služenja vojnog roka, državni sekretar Ministarstva odbrane Aleksandar Živković, pozdravio je okupljene u ime ministra odbrane Aleksandra Vulina, naglašavajući da se u spotovima „Napravi iskorak“ vide prednosti i vrednosti koje stiču mladi ljudi kada dođu u Vojsku Srbije.

-Posle tri meseca individualne specijalističke obuke oni se upućuju u jedinice u kojima savlađuju više nivoe obuke i izvršvaju zadatke u sklopu svojih jedinica. Može se reći da to predstavlja i određenu vrstu socijalizacije mladih ljudi, koji kroz kolektivni duh i zajedničke vrednosti iskaljuju svoju ličnost i učvršćuju je. Život i rad u vojsci se odvija na osnovama zajedništva, što je vrednost koju neprekidno razvijamo. Vreme provedeno u vojsci nije izgubljeno vreme. To je vreme kada se stiču nova znanja, iskustva, navike, vrednosti, sposobnosti kojima država jača svoju odbranu. Zato i ovom medijskom kapmanjom pozivamo mlade ljude da se prijave za dobrovoljno služenje vojnog roka s oružjem i tako savladaju nove izazove u stvarnju bezbednije i bolje Srbije – naglasio je državni sekretar Živković.



Pozdravljajući okupljene, od kojih su mnogi bili i svedoci negdašnjih izuzetno posećenih filmskih premijera na „krovu JNA“, načelnik Uprave za odnose sa javnošću Ministarstva odbrane kapetan bojnog broda Petar Bošković istakao je da je u renoviranje Doma Vojske od prizemlja do krova - njegovih galerija i depoa u kome je pohranjeno skoro 2.000 vrednih i unikatnih slika, prostorija u kojima je smešten Umetnički ansambl „Stanislav Binički“, pa i nekada veoma omiljene krovne terase i zidnog sata izrađenog 1936, poslednjih desetak godina uloženo više od 40 miliona dinara.

-Napori Ministarstva odbrane i Uprave za odnose s javnošću da Domu Vojske Srbije vrate nekadašnji sjaj se nastavljaju. Ova zgrada, nekadašnji Ratnički dom nam je ostavljena u amanet od naših predaka, slavnih ratnika iz Prvog i Drugog svetskog rata i u njoj je i 1999. godine, za vreme bombardovanja Srbije bio jedan od najvećih Medija centara u kojima su novinari iz zemlje i sveta najbrže saznavali činjenice o posledicama agresije. Ovaj Dom zaslužuje veliki respekt svih nas i nadam se da će ova terasa, kao i sredinom seamdesetih godina biti na ponos Ministarstva odbrane i Vojske Srbije, da će se ovde kao nekada održavati premijere najboljih filmova i priređivati balovi i kokteli povodom značajnih datuma Vojske Srbije.

Na kraju večeri, kao omaž nekadašnjem bioskopu na otvorenom prikazani su filmovi Vojnofilmskog centra „Zastava film“ u crno beloj tehnici „Higijenske navike vojnika“ i „Maskiranje“, a zatim su goste zabavljali članovi Kamernog orkestra Umetničkog ansambla Ministarstva odbrane „Stanislav Binički“. 
 
photoFOTOGALERIJA
videoVIDEOGALERIJA
01.09.2018
mp4 (297,9 MB)
Obraćanje kapetana bojnog broda Boškovića
01.09.2018
mp4 (295,38 MB)
Pokrivalica
01.09.2018
mp4 (182,9 MB)
Promo spot "Napravi iskorak", 50 s
01.09.2018
mp4 (113,15 MB)
Promo spot "Napravi iskorak", 30 s
01.09.2018
mp4 (107,7 MB)
Promo spot 1
01.09.2018
mp4 (102,02 MB)
Promo spot 2